UUTTA!!

VERTAISTUKEA!! Facebook-yhteisössä toimii vertaistukiryhmä perheväkivaltaa kohdanneille naisille. Voit liittyä ryhmään ottamalla yhteyttä: miafitnessblog@gmail.com Nyt Turussa myös keskusteluryhmä, joka kokoontuu kerran kuussa. Lisätiedot sähköpostista ja blogista!

tiistai 28. tammikuuta 2014

#satasyytäollaonnellinen #18 Musiikki

Nyt oli pakko ottaa jo muistot käyttöön, sillä jossain vaiheessa ei kuumehouruissa enää positiivisia asioita niin vain löydä :( 

Onneksi niitä on menneisyydessä paljon. Yksi niistä on musiikki. Minua on pienestä asti kannustettu ja kuljetettu musiikin tunneilla. Parhaassa teini-iässä olin jo kapinoissani halukas lopettamaankin, mutta sinnikkäästi minut vain autoon pakattiin ja kuljetettiin opiskelemaan. Onneksi, sillä nyt olen kiitollinen, ettei teini-iän angstit musiikkiani pilanneet. Ehkä olisin pärjännyt ilman musiikinteoriaa ja säveltapailuja, mutta opinhan kaiketi niistäkin jotain. Mutta kyllä ne puulta toisinaan maistuivat..

Musiikki on antanut minulle paljon: Mukavaa ajanvietettä ja vähän tienestiäkin. Erityisesti olen saanut siitä itselleni paljon omaterapiaa ja hyvää oloa.